/>
Субота, 2024-04-27, 12:36 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Хиноцький ЗЗСО І-ІІІ ст.

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Методичне забезпечення освітнього процесу

Організація методичної роботи

 

Діяльність методичної роботи закладу спрямована на підвищення рівня професійної майстерності вчителів, активізації педагогічних досліджень, збільшення кількості і покращення якості науково-методичних розробок, створюваних педагогами-практиками.

Структура  методичної роботи:

  • педагогічна рада;
  • методична рада
  • шкільні методичні об’єднання;
  • інформаційна і психологічна служби.

Завдання, які стоять перед методичною службою:

  • кадрове та науково-методичне забезпечення освітнього процесу;
  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
  • проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення ефективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;
  •  впровадження в практику нових навчальних програм;
  • вивчення та впровадження в практику нових освітніх технологій та систем.

     ПРІОРИТЕТНІ  НАПРЯМКИ  ТА  ФОРМИ  МЕТОДИЧНОЇ  РОБОТИ

    З  ПЕДАГОГІЧНИМИ  КАДРАМИ 

     

    Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

    діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами    до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

    відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

    коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації  з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій  до потреб кожного вчителя;

    компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

    прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам  у майбутньому;

    моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;

     Методична робота закладлу спрямована на реалізацію проєктів Стратегії розвитку навчального закладу:

    Для вирішення цієї  проблеми  поставлені такі завдання :

  • наукова підготовка педагогів;
  • оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
  • пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
  • оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
  • діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
  • забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
  • удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
  • заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
  • активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
  • активізація роботи школи молодого вчителя;
  • активізація роботи методичних об’єднань та творчих груп вчителів  з актуальних питань освітнього процесу;
  • забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;
  • розширення ділових контактів з вищими навчальними закладами міста;
  • підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
  • активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи   в Малій академії наук;
  • введення в навчальний процес комп’ютерно - орієнтованих технологій;
  • організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.
  •  
  • З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми   методичної  роботи: колективні, групові, індивідуальні
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Хиноцький НВК © 2024
uCoz